17 Aralık 2015 Perşembe

Eyeko Brow Gel

                                                  


Hayatımda kullandığım en iyi kaş jeli <3
Ne kadar konuşsam hakkında ne kadar anlatsam boş o kadar doğal o kadar kalıcı o kadar güzel ki anlatamam. seçili eczanelerde satılıyor malesef. Ben tatildeyken bulup almıştım. Öncelikle Cosmopolitan beauty Awards 2013 de yer aldığını görüyoruz. ve fiyatıda değişkenlik gösteriyor. Ben 69 TL ye aldım. ama 62 tl yede gördüm. Ve temmuz ayında aldım. Aralık ayındayız ve beni uzun süre götürecektir. Üstelik her gün kullanmamla birlikte en yakın arkadaşımla annemde dadanmış bulunmakta. beni makyaj yaparken gören herkes - Aaa o ne kadar güzelmiş neyin? Sorusuna bir cevap olur umuduyla ürünün yapısal özelliklerine geçiyorum:D



                                                                             
                                          

Ufak bir fırçaya sahip lakin çokta ufak değil. Kıyaslamak gerekirse Mac kadar büyük değil. Benefit kadar da ufak değil. yapısı bence renkli denemez. şeffaf da değil. ama renk deriye değil. kıla tutunduğu için böyle tuhaf bir kalınlık değilde dolgun hoş bir görünü elde ediyorsunuz. sabitlemesi inatçı kaşları bile yola getirir bence uzun sürede şekil bozulması sorunuyla karşılaşmadım. ortalama fiyatını 70 tl. sayarsak inanın fazla fazla değer. Çünkü performans çok çok iyi ve ürün çok çok çok uzun zaman gidecektir. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlık dolu günler dilerim <3 :D 












                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder