15 Aralık 2015 Salı

Essence Kaş jelleri






Essence markasına ait kaş jellerini incelemek istedim bu yazıda. görselleri internetten aldım. telefonumun kamerasında bir sorun var görüntü kalitesi düşük fotoğraflar yüklemek istemedim. öncelikle bildiğim kadarı  ile markanın jel formatta 3 tane ürünü var. ben şeffaf olanını uzun zamandır kullanıyorum renklileri ülkemize gelince açığınıda koyusunuda aldım. çünkü benim kaşlarım fazla küllü neredeyse koy gri içinde sıcaklık bulunan hiç bir ürün bana göre değil. ikisi karışınca başarılı bir sonuç veriyor bence. renkli olanlar 11 şeffaf 7 tl idi sanırım. Gratis ve Süvarı kozmetiklerde bulabilirsiniz. 




yapıları güzel fena değil. çok beklentiye girmemek lazım fırça ufaklığı çok ama çok güzel. kalıcılığı fena değil. güzel sabitliyor. bende topaklanma dökülme yapmadı. 



eğer benim gibi kaşlarınız çok sık olmamakla birlikte uzun ise sabitleyince yeteri kadar dolgun duracaktır. açık tenliyseniz çok dolu kaşlar çoğu zaman facia görünüm sebebidir. bu tarz jellerle daha doğal görünümler elde etmek mümkün.









bence bu şeffaf jel aşırı başarılı bir ürün no make up görünümünde elimin gittiği tek ürün. makyajın şekline göre kaş doluluğu değişkendir benim zevkimde o yüzden hafif bir makyaj yaptıysam kesinlikle ve kesinlikle elimin altında olmasını istediğim kaş maskaralarından :D


yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim bundan sonraki aş ürünü incelemem mac in kaş kalemi olacak herkese iyi günler dilerim <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder