6 Ekim 2015 Salı

Wet N Wild Megalength Waterproof Maskara


Klasik bir gratis ziyareti esnasında gözüme çarptı kendileri yanılmıyorsam 8.5 TL gibi bir fiyata alıp yahu bu kadar uyguna maskara mı olur ?? tarzı düşüncelerle tester ürününü kurcalamaya başladım.
 Fırçası silikon minik minik kılları var.
 Waterproof özellikle istedim lakin çıkarmakta normal temizleyicide yetiyor.
 Aklınıza çıkması işkence bir şey gelmesin.
 Akma gün içinde dökülme yapmıyor.
 Tek başına eterli değil, kirpikleri çok güzel ayırıp uzatıyor.
 Ama kalkık ve dolgun göstermiyor.
 Bu yüzden Maybelline The Falsies Black Drama gibi kıvrık ve dolgun efekti veren bir maskarayla birlikte kullandığınızda kirpikleriniz uzun kıvrık ayrık ve dolgun duruyor.
Birde kirpikleriniz gün içinde düşmüyor bunu fark ettim. 
Eğer yoğun bir görüntü istiyorsam bu kombinasyonu iki kat uygulayıp dramatik bir görüntüye sahip oluyorum. 
Oldukça uzun saatlerde beni idare ediyorlar. Bu ikiliyi bir deneyin derim.
Herkese güzellik sağlık dolu günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder