1 Nisan 2015 Çarşamba

Nars Orgasm Illuminator




Günaydıııııın :)


Çok uzun bir zamandır aydınlatıcı arayışındaydım. doğal dursun sim sim parlamasın ışığı yansıtsın derken baya bir bakındım durdum. yine bir okul ders arasında Taksim Sephoraya uğrayıverdim ve iki ürün arasında kaldım. Aslında Narsın muası beni bunu almaya zorladı diyebilirim aklımda ürün Benefit Watts up dı. ama beni benefitin önünden aldı ve narsa getirdi zaten olan oldu alıverdim. aklım kaldı mı kaldı. Onuda alır mıyım alırım. ama bu olağan üstü bir ürün ben bayıldım.   



çok çok hafif bir rengi var aşırı doğal sadece fotoğraflarda ve  güneş ışığında ışıkta belli oluyor sim sim parlamıyor.hafif bir orgasm uygulamış havasında ürün 30 ml. minicik bir kutuda geliyor. lakin bitmiyor çünkü minicik bir damla fazlasıyla yetiyor günlük kullanım için. ürünü birden ok uygulamanızı tavsiye etmem az az iki kat seklinde çok daha tatlı duracaktır. ben rt core sette bulunan kontör fırçasıyla uyguluyorum. çoğu zaman parmaklarımla. ürünün fiyatı 95 TL. bence her kuruşuna değiyor. herkese sağlık ve mutluluk dileriiiiim <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder