31 Mart 2015 Salı

Pure Beauty White & Bright Toner Ve Cleansing Foam


Pure Beauty markasının bb ve cc kremlerini bilmeyeniniz yoktur. bende yaklaşık iki hafta önce cevahir watsons şubesinde kocaman bir bakım standını görüp ürünleri inceledim. ve white & bright serisine karar verdim. peki ürün ne vaat ediyor? lekeleri açmayı ve yüzünüze aydınlık bir görünüm kazandırmayı vaat ediyor. peki yapıyor mu evet yapıyor. aydınlık bir görünüm kazanıyorsunuz lekeleri de şu an için lekem yok ama şöyle bir tezde bulunabilirim. Yüzümü bu denli aydınlık ve berrak bir görünüm kazandırdıysa bence lekeleri de açar tabi ki düzenli kullanımda.    


Cleansing foam yüz temizleme köpüğü 125 ml ve paraben free bir ürün. cildi kurutmuyor ama iyi temizlediği için yatıştırmak yada nemlendirmek gerekir. kremsi bir köpük şeklinde parmağınızın ucuna nohut tanesi kadar alıp uygulayabilirsiniz veya yüz temizleme pedleri ya da fırçaları ile uygulayabilirsiniz. beni en çok şaşırtan ise bu performans da ki bir ürünün sadece 20 TL olması. 

Toner yani tonik. Cleansing foam için söylediklerimin hepsi geçerli yapısı su gibi değil jel kıvamında. hafif bir nemlendirme söz konusu açıkcası ben tonikden sonra nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorum. gerçi benim cildim aşırı kuruydu ve onu nemlendirmeyi hatta t bölgemi gün içinde zaman zaman yağlandırmayı başardım. bunu bu ürünle değil başka bir ürünle sağladım bunu da bir arada post konusu edeyim :D yani artık normal bir cildim ne yağlı ne kuru. bunu göz önüne alırsak çok yoğun olmayan serinin nemlendiricisi günde bir defa yetecektir. bana aslında gece kremi  yeterli geliyor gün içinde artık cildimi nemlendirme ihtiyacı hissetmiyorum. toniğin fiyatı da 20 TL dir. dediğim gibi bu fiyattan şaşırtıcı bir performans ben Pure Beauty markasıyla bu ürünlerle tanıştım ve bayıldım. Bu günde bb kreminden edindim en yakın zamanda onunda izlenimlerini paylaşacağım. mutlu günler dileeeeerim 


Aynalı tepsi: Linens
Çiçek: Home sweet home
Mum: Yankee candle

1 yorum:

  1. Kullanıp beğendiğim bir ürün fakat pompalı olsaymış tam harika olurmuş :)

    YanıtlaSil