25 Mart 2015 Çarşamba

Face & Body Foundatıon ve Real Techniques Buffing Brush

Bu gün ki konuğum face & body ve buffing brush öncelikle yeni bir fondötene ihtiyacım var mıydı? elbetteki hayır. lakin sevgili arkadaşım Büşra ile ( busratarhan.blogspot.com.tr ) bir cumartesi alışverişinde cici cici alışveriş merkezini talan ederken ki o günü çok ufak hasarlarla atlatmıştım. the body shop'dan bir göz maskesi ve mac ve make up forever mağazalarından merak ettiğim iki ürünün testerlarını alarak günü kapatmıştım.  lakin Büşra bir çok ürün denedi ve bu ürünlerin yüzde doksanını aldı. işte tamda bu esnada Akbatı mac de face & body denedik Büşranın rengi c1 malesef ki c1 yoktu alamadı. Büşranın yüzündeki duruşu çok dikkatimi çekti ve bayıldım diyebilirim. eve gelincede sevgili youtuber Duygu Özaslan'ın Mira Makyajını izledim ve ALIYORUM dedim. Okulda ders arasında kızlarla Cevahir avm ye gidelim dedik ve bir anda alıverdim.   




Böyle plastik bir şişede ve efsane büyüklükte bir ürün. Ben real tecniques core set in içinde bulunan buffing brush ile uygulama yapıyorum. 





Buffing Brush aşırı sık kılları bulunmayan ürünü orta derecede kapatıcılık da uygulayan sanki bana biraz ürün yiyormuş gibi gelsede kendileri efsane bir fırçadır hem uygun fiyatlı hemde güzel performanslı bir ürün. gratis watsons ve migroslarda bulabilirsiniz migrosda fiyatı daha uygun bilginiz olsun :)


Gelelim face & Body e İNANILMAZ. bir çok fondöten kullandım gerek mac gerek dıor chanel nars vb gibi ilk defa cildimden bir fondötenin duruşunu sevdim. çok çok ince yapılı ve bir o kadar ışığı yansıtan bir ürün. bence aşırı kapatıcı değil 10 üzerinden 3 veya 4 veririm zaten sahne ışığına mecbur  kalmıyorsanız aşırı bir kapatıcılığa ihtiyacınız yok.  ama örtücülük istiyorsanız çok çok ince bir fondöten bunun için iki kat uygulayabilirsiniz. benim rengim n1 pembe alt ton dozunda bir bembelik içeriyor bence benim rengi hoşuma gitti cildimlede iyi uyuştu zaten doğru fırçayla da konbinleyince de tadından yenmiyor. kısacası tavsieye edeceğim bir ürün ve bittikçe de alırım. sanırım uzun süre elim başka ürüne gitmez. geç oldu güç olmasın :D herkese sağlık ve mutluluk dolu günler dilerim :))) 




Mum: Yankee Candle ( Tepe Home )
Çiçek: Home Sweet Home 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder