30 Aralık 2014 Salı

Nars Laguna Bronzer

Ve sonunda nars lagunanın yazısı... Öncelikle holaa ile arasında kaldığımı uzun süre karar veremediğimi ve  uzun süre beklediğimi söylemem gerek dilerseniz ürüne bir göz atalım





Nars' ın şık ve sade paketleri hepimizi cezbediyordur lagunada benim iştahla beklediğim ürünler arasında.
ben beyaz ve açık buğdaylara tavsiye ediyorum çünkü rengi açık.


Ürün 8 gr. ve 24 ay kullanım ömrüne sahip oldukça pigmentli ve kesinlikle talepler arasına girmeli drug storelar arasında dupe olan the balm'ın bahama mama sı her ne kadar gösterilsede en H&M in açık renk olan bronzerini bireire en yakını diyebilirim ve tavsiye edebilirim üstelik  laguna 115 H&M in bronzerini 10 TL. Peki neden nars laguna aldık sorusuna gelirsek öncelikle kalıcılığı verdiğiniz her kuruşa değiyor. ikinci olarak hassas ve alerjik cildiniz varsa H&M bana alerji yaptığı gibi size de alerji yapacaktır. en narsın ürünlerini genel olarak beğeniyorum ver sizlere de tavsiye ediyorum. 

güzellik ve umut dolu günler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder