30 Aralık 2014 Salı

Mac Light Scapade Mineralize Skinfihish & The alm Mary-Lou Manizer


Öncelikle Mac aydınlatıcıyı inceleyelim.
Ürün 10 gr. fiyatı 90 TL. kesinlikle beyaz tenlilerin göz bebeği olacaktır. aşırı doğal ve canlı duruyor. kesinlikle simli ir görüntü yok sadece ışıltı söz konusu severek kullanıyorum




ürünün rengi sanırım içindeki mavimsi mor damarlarla birlik de bu görünümü alıyor. en yüzümün yüksek bölgelerine yani elmacık kemiklerimin üstüne dudak üstüne kaş üstüne ve altına ve bir parça göz pınarları ile çenemin ucuna uyguluyorum





The balm ise 8.5 gr 50 TL. ama indirimi yakalarsanız çok daha ucuza gelecektir. bana sevgili arkadaşım Neslihan'ın hediyesi.  



rengi daha şampanyaya yakın. doku mac den farklı mac tam pudra gibi bu biraz daha farklı. daha yağlı gibi aslında en bu ürünü daha fazla sevdim. aralarında fazla bir fark yok. bu daha doğal duruyor sanırım. 


sanırım tercih sizin en ikisinide sevdim. gr farkları ve ton farkları var ama birbirlerine çok yakınlar.


herkese sevgi ve huzur dolu günler dilerim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder