8 Ekim 2014 Çarşamba

Yves Rocher Alışverişim

Eveeeet lafı uzatmadan hemen bu şahane fırçalara geçiceğimm keçi kılından yapılmış ve gayet yumuşak gayet kullanışlı ve uygun fiyatlı herkesin edinmesini tavsiye ederimmmm
( Pudra Fırçası)
( Pudram The Body Shop )

Buda allık fırçası eğik uçlu buda yüzde yüz keçi kılı uygulama esnasında iyi bir sonuç ortaya çıkarıyor. 
( Allık nyx in douglas diye yaziliyor sanirim tam emin değilim orada artık satılmayacakmış oradan çok uygun bir fiyata aldım bütün nyx ürünlerini indirime koymuşlar.)


Buda göz makyajı için aldığım fırçalar bunlardan da oldukça verimli bir sonuç aldım

Buda bana hediye ettikleri göz makyajı çıkarıcisi ve oldukça başarılı kampanyayı instagram logosuna tıklayarak oradaki urun fotografinin altindan detaylı bilgiyi alabilirsiniz. Suya dayanıklı kalemlerde ve rimellerdede oldukça başarılı.
( kalem YSL waterprof olanı )
Buda minik dudak balm ı ben #yves #rocher i çok sevdim alışveriş yapmaya devam edeceğim bir marka sizde bu tatlı fırçalara bir şans verin derim inanılmaz güzeller herkese güzellik dolu günleeeer :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder