29 Ekim 2014 Çarşamba

Victoria's secret ve Bath and body works

Tabi ki yazmasam eksik kalacak bir diğer önemli konu ise body mist ve body lotionlar. Elbetteki bu yazıyı yazarken herkesin rahatlıkça ulaşabileceği ürünleri koydum. Görselleri aralarına tamamen ürünleri görün diye koydum her ürünü fotoğraflamadım. Görsellere bağlı kalmazsak sevinirim. Hem şirin poşetleri hem renkleri ile kalbimi çalan Victoria's Secret ın gelin birde ürünlerine bakalım..

Victoria's secret bildiğimiz üzere bu losyon ve spreylerin yanı sıra makyaj çanta kıyafet ve iç çamaşırı katogorilerinde de aktif bir marka ben de ise olan ürünleri sıralamak gerekirse; 
Midninght exotics 2 adet, body lotion 2 adet body mist ve 2 adet eau de toilette
Neden mi ikişer tane diye sorarsanız? 
Bir vanilya ancak bu kadar güzel ifade edilebilir ve vanilya kokularına yaklaşık 8 senedir aşığım. Daha önce baharatlı ve çiçeksi kokulara giderdi elim ama şimdilerde bir vanilya esintisi aradığım tek şey haline geldi. 
Losyonlar dev oranda nem vermiyor öncelikle bunu belirteyim ama anlık hatta 3 saatlik nem ihtiyacınızı karşılıyor. Lakin ben inanılmaz kuru bir cildim bunu belirtmek gerekir. Spreyler ise 2 saat kalıcılık gösteriyor tazelemek şart benim cildim kokuyu tutar ve şekerimsi bir koku buna rağmen 3 saat en fazla diyebilirim. Eau de toilette ise yaklaşık 5 6 saatlik bir performansı olduğunu belirtmekte fayda var. 


Bath and body works benim küçük sevgilim. Sen neden her avm de yoksun diye yakınırım her aklıma geldiğinde victoria's secret a göre elbette daha kalıcı ve bana sanki içeriģi daha temiz ve daha ferah geliyor. Bende görselde gördüğünüz ürünler var ve bitirdiğim forever red vanilla sugar warm olması gerekiyor ve tabiki o muhteşemem mumlarında bir kaç tane de bitirdiğim ürünleri var. 
Şuan size konu edeceğim ürün Dark kiss bunları ben kampanyadan aldım. Biricik arkadaşım pınar günala doğum günü hediyesi alırken dedim ki onun doğum günü benim dogum gunumdur odullendir kendini irem !!!!! Ve essiz kampanyadan yararlandım bu setlerde 1 alana 1 bedava idi kaçırmadım çok mutluyum. Kokusu sekerimsi ama değil hafif tütsülü ve büyüleyici ben bayılıyorum.

Bu parlak losyonu sanırım gratisden aldim hafif gold isiltılı güzel kokusu hafif ama ellerinizi tamammen sim yapıyor ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor. 

Victoria's secret a geri dönelim ve söyle sıralıyım
Pure seduction sprey losyon duş jeli 3 lüsü araba kokusunu andırsa da evet seviyorum içerisinde kırmızı Erik ve frezya bitkisi bulunuyor severek kullanıyorum.
Passion struck sprey losyon duş jeli 3 lusu fuji dağının elması ve vanilyalı orkide varmış ben buna bayılıyorum hatta favorim diyebilirim.
very sexi now vücud spreyi
night vücud spreyi 
bunlarda parfumlerim body mistleri night favorimdir tavsiye ederim 
sheer love  body mist
yanlış hatırlamıyosam adını bitirdiklerim arasında coconut posion gibi bir ürün ve forever pink var 
2 adet makyaj çantası ve 1 adet wash bag koleksiyonumu oluşturuyor. 

Herkese mutlu sağlıklı günler dileriiiiim 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder