15 Ekim 2014 Çarşamba

Krem Allık Nasıl Sürülür ?

Bu gün krem allıklar hakkında yazmak istedim. Benim bu yazı için kullanacağım allık #chanel e ait krem allık serisinden. Öncellikle krem allık nedir? Normal allıktan ne farkı vardır bilmeyenler için anlatalım. Krem allık normal toz allık gibi pudralı bir bitiş sergilemez. Adından da anlaşıldığı gibi krem formattadır. Krem allıklar çeşit çeşittir. Daha pudralı bitişler ve daha kremsi ruj kıvamına yakın bitişli ve benefitten aşina olduğumuz sıvıya yakın formatta olanlar peki krem allık kimler için uygundur. Nasıl bir uygulama ile kullanılır? Sorularına gelirsek;

Bence krem allık kullanan ciltler normal ve kuruya yakın karma veya kuru cilt tipine sahip olmalı. Yağlı ciltler ise baz ile yağı dengelemeli ve pudra ile makyajını sabitleyip yağ oranını dengeledikten sonra krem allığın uygulamasını yapmalı. Gelelim krem allık nasıl uygulanır.  

Benim elimde ki krem allık daha pudralı gibi. Mesele #The #balm in krem allık paleti daha ıslak biraz daha kremsidir. Aradaki farkı bu şekilde ayrıştırabilirsiniz. Ben parmağımla bir miktar alıp elimin üstünde yuvarlak daireler cizerek ürünü ısıtıyorum ve sonrasında elime elmacık keminlerimin bitişine uygun noktayıda nasıl belirlediğimı anlatayım elime firca alip bir ucu göz kismina bir ucu burun ve agizın arasına denk gelicek şekilde koyup yuvarlıyorum ve elmacık kemiğin bitimine yakın bir noktada fırça oturur. Oturduğu o nokta bence en verimli nokta. Allık uygulamasını o bölgeye yaparım yüzüm tam yuvarlak değil çenem oval elmacık kemiklerim çıkık. Bu yüzden net 90 derece yerine daha elmacıkları destekleyici yarım u şeklinde sürerim. Krem allıgıda fırçayla uygulamıyorum. Çunku en verimli sonucu size parmaklarınız verir. Unutmayın allık yüz şeklinize göre sürülür yüz şekillerinizi tanımanız önemli. Herkese güzellik dolu sağlıklı günler.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder